Instagram počinje testiranje fotografija izduženog formata
Spremite se za ulazak u moderno doba sa fotografijama izduženog formata.
U poslijednje vrijeme kao da Instagram, pod budnim okom kompanije Meta, pokušava da se sve više odrekne svog identiteta u svrhu borbe sa konkurencijom sa kojom sve teže izlazi na kraj. Poslijednje u nizu su i fotografije, koje bi mogle prestati da budu klasičnog “kockastog” formata prema informacijama na sajtu Endgadget.
U ovom trenutku, čelnici kompanija Instagram planiraju da kroz nekoliko nedjelja otpočnu testiranje ove funkcionalnosti i provjere puls publike koja im, ako je sudeći po Reels, ništa neće značiti jer će na kraju implementirati ono rješenje koje oni, a ne publika, žele.
Novi format fotografija biće 9:16 i omogućiće korisnicima da se oslobode staromodnih kvadratastih fotografija i uđu u moderno doba fotografijama izduženog formata koje nisu željeli.
– Imate video snimke izduženog formata preko cijelog ekrana, ali nemate slične fotografije. Pomislili smo kako bismo mogli da oba segmenta naše društvene mreže tretiramo na isti način – istakao je Adam Moseri,
U ovom trenutku je, naravno, moguće postaviti fotografiju ovog formata na Instagram ali samo u vidu “Story” funkcionalnosti koja nestaje poslije nekog vremena, a ako nestane, da li je takve fotografije ikada i bilo?
Trenutno, fotografije vertikalnog formata prikazuju se u odnosu stranica od 8:10, pa bi tako ovo mogla da bude značajna promjena za sve korisnike.
A kada več govorimo o Reels i TikTok formatu video snimaka i čitavoj buci koja se oko toga podigla, da li ste znali da postoji čak i peticija na Change.org imena “Make Instagram Instagram Again”, iliti “Da Instagram ponovo bude Instagram” i da ova peticija u trenutku pisanja ovog teksta ima čak 296.828 potpisa. Smatramo da ovo dovoljno govori o zadovoljstvu publike silnim izmenama na ovoj društvenoj mreži koja polako počinje da gubi svoj prepoznatljivi identitet u cilju kratkoročnog dodvoravanja mlađoj generaciji korisnika.
benchmark