Južna Koreja prva u svijetu po prodaji luksuznih stvari
U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo.
U mnogim državama je porasla prodaja luksuznih stvari, ali jedna država značajno prednjači u tome – Južna Koreja.
U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo. Prema istraživanju konsultantske kuće “McKinsey”, samo 22 odsto Korejaca smatra da je finansijsko razmetanje u luksuzu nešto loše, dok je takvog mišljenja 45 odsto Japanaca i 38 odsto Kineza.
Južnokorejsko tržište luksuza posljednjih godina stabilno raste, a tom rastu doprinijela je i pandemija korona virusa. S obzirom na to da se mnogi odlučuju za kupovinu preko interneta, internetska kupovina luksuznih brendova je značajno porasla.
Luksuzni brendovi koriste i veliku korejsku industriju zabave kako bi povećali prodaju. Primjer za to jeste odluka francuskog Diora da Jimin, zvijezda boj benda BTS, bude njihov ambasador, prenosi Euronews.