Južna Koreja prva u svijetu po prodaji luksuznih stvari
Foto: Pexels

Južna Koreja prva u svijetu po prodaji luksuznih stvari

U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo.

U mnogim državama je porasla prodaja luksuznih stvari, ali jedna država značajno prednjači u tome – Južna Koreja.

Prema podacima finansijske kompanije “Morgan Stanley”, potrošnja na luksuz u ovoj državi je prošle godine porasla za 24 odsto, na 15,4 milijardi evra, što je 300 evra po stanovniku.
To je dosta više nego u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama. U Kini je to 46 evra po stanovniku, dok je u Americi to 234 evra po stanovniku. Razlozi za velikom potražnjom za luksuzom su brojni, među kojima su rast kupovne moći, ali i želja da se pokaže društveni status.

U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo. Prema istraživanju konsultantske kuće “McKinsey”, samo 22 odsto Korejaca smatra da je finansijsko razmetanje u luksuzu nešto loše, dok je takvog mišljenja 45 odsto Japanaca i 38 odsto Kineza.

Južnokorejsko tržište luksuza posljednjih godina stabilno raste, a tom rastu doprinijela je i pandemija korona virusa. S obzirom na to da se mnogi odlučuju za kupovinu preko interneta, internetska kupovina luksuznih brendova je značajno porasla.



Luksuzni brendovi koriste i veliku korejsku industriju zabave kako bi povećali prodaju. Primjer za to jeste odluka francuskog Diora da Jimin, zvijezda boj benda BTS, bude njihov ambasador, prenosi Euronews.

KATEGORIJE
TAGOVI

KOMENTARI

Wordpress (0)