Kampanja “Društveno odgovorni” nastavlja se i u januaru
Nastavlja se prodaja 45 proizvoda po nižim cijenama, bez marže.
Predstavnici Ministarstva trgovine i turizma Republike Srpske i većina učesnika kampanje “Društveno odgovorni” postigli su dogovor da se i u januaru 45 proizvoda prodaju po nižim cijenama, bez marže.
Ovu informaciju potvrdio je za RTRS ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić.
– U većini marketa u kojima je do 31. decembra bila kampanja “Društveno odgovorni”, neće se obračunavati marža na te iste proizvode ni u januaru. Svi dobavljači koji su bili dio kampanje, biće i u januaru. Osim toga, dobili smo informaciju da će dobavljači ponuditi još nekoliko proizvoda bez marže, tako da će i ti proizvodi biti sniženi – navodi Šulić.
Ministar trgovine kaže da je ovo svojevrstan odgovor Ministarstva i dijela poslovne zajednice u periodu kada su božićni praznici, srpska Nova godina i brojne slave.
– Da olakšamo građanima nabavku svih onih potrepština koje su dio kampanje, ali i da olakšamo inflatorne udare – kaže Šulić.
On navodi je u posljednja dva do tri mjeseca inflacija u stagnaciji.
– To potvrđuje da Vlada Srpske sa kampanjom na vrijeme reagovala i uspjela da smanji inflatorne udare. Sada imamo stabilizaciju cijena, kako kod nas, tako i u Evropi – navodi Šulić.
Ipak, zbog povećanja minimalne plate sa 700 na 900 KM, preduzetnici i trgovci najavljuju nova poskupljenja.
– Pratićemo stanje na tržištu. Ako dođe do poremećaja, Vlada će na najbolji način da odgovori – istakao je Šulić.
U kampanji “Društveno odgovorni” marže se na ukupno 45 proizvoda odreklo 19 domaćih proizvođača, pet distributera (trgovca na veliko), 27 trgovaca. Uglavnom je riječ o prehrambenim artiklima.