NOVO NA TRŽIŠTU “Starbucks” u Italiji prodaje kafu s maslinovim uljem
Došli na zanimljivu ideju...
Najveći svjetski lanac kafeterija “Starbucks” odsad u Italiji prodaje kafu s maslinovim uljem, javlja BBC.
Izvršni direktor Starbucksa Hovard Šulc je kazao da je maslinovo ulje daje “neočekivan, baršunast, puterasti okus, koji je poboljšava kafu i lijepo se zadržava na nepcu”.
Starbucks je među najvećim američkim kompanijama koje su se suočile s preprekama dok su se pokušavali proširiti na italijansko tržište hrane i pića. Italijanska kafeterijska scena je poznata po nezavisnim kafićima koji su često u privatnom vlasništvu.
Starbucks trenutno u Italiji ima oko 20 svojih kafea.
– Biće ljudi koji će se pitati otkud maslinovo ulje u kafi, međutim, dogovor je u čaši. Ne mogu se sjetiti trenutka u svom životu u kojem sam bio uzbuđeniji nego sada – dodao je Šulc.
Kompanija planira uvesti niz vrućih i hladnih napitaka u svoje objekte u Južnoj Kaliforniji ovog proljeća, a nakon toga u Velikoj Britaniji, na Bliskom istoku i u Japanu.
Maslinovo ulje je ključni dio mediteranske kuhinje, a povezuje se sa zemljama među kojima su Italija, Grčka i Španija. Njegove zdravstvene prednosti se dijelom pripisuju mononezasićenim masnim kiselinama koje sadrže vitamine, minerale i polifenole.
Podsjetimo, Italijani su pozvali na bojkot Starbucksa kada su objavljeni planovi otvaranja prvog kafea 2018. godine.